Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Systemowe rozwiązania G-U na targach BAU



Grupa G-U – produkująca nowoczesne systemy do okien i drzwi – będzie obecna na największym wydarzeniu w branży budowlanej – targach BAU 2023, które odbędą się w dniach 17-22 kwietnia w Monachium. Zwiedzający targi będą mieli okazję poznać najnowsze produkty i systemowe rozwiązania marki G-U – prezentowane na stoisku 339 w hali C4.

Czytaj więcej...

PGE zachęca do bycia PRO EKO - produktowa odsłona kampanii "PGE Prowadzimy w zielonej zmianie"



PGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej, w której zachęca do korzystania z linii produktów PRO EKO: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE.

Czytaj więcej...

Produkty z Lublina jadą do USA i Kambodży. Aliplast w tym roku wyda 70 mln zł na inwestycje



Lubelszczyzna to przecież najlepsze miejsce do robienia biznesu - mówi Tomasz Ćwiek, dyrektor inwestycyjny spółki Aliplast i tłumaczy dlaczego znana firma nie przeniesie się do Warszawy.

Czytaj więcej...

Aluprof pnie się w górę. Kolejne biznesowe i branżowe wyróżnienia potwierdzeniem pozycji spółki



Aluprof rośnie w siłę. Firma nie tylko znalazła się na liście Diamentów Forbesa, ale też po raz kolejny otrzymała tytuł „Budowlana firma roku” w plebiscycie organizowanym przez magazyn „Builder”. Zdobyte tytuły i wyróżnienia, to dowód na to, że Aluprof potrafi dopasować swoją strategię do zmiennych i trudnych warunków panujących na rynku, a oferowane rozwiązania i podejmowane decyzje są doceniane zarówno przez klientów, jak i specjalistów branży.

Czytaj więcej...

Fundacja Grupy Aliplast zaprasza na II Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej



13 maja 2023 r. , w sobotę,  odbędzie się II Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej, a celem tegorocznego Turnieju będzie zebranie funduszy na stypendia sportowe dla potrzebujących dzieci i młodzieży z Domów Dziecka z Lubelszczyzny.  

Czytaj więcej...

Marka KRISPOL Partnerem kanału YouTube "Pomysł na Dom"



O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie takie treści można znaleźć na kanale „Pomysł na Dom”, którego partnerem została marka KRISPOL.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl