Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Yawal buduje relację z Klientem na miarę XXI wieku



Klientocentryzm jest filozofią, która zakłada pełną orientację na Klienta. Jest to także sposób myślenia, o tym, że nie można oferować dobrych produktów, jeżeli nie są one wynikiem współpracy  z Klientem i wysłuchania tego, co jest mu realnie potrzebne. W ubiegłym wieku założeniem marketingu było kreowanie potrzeb Klientów – w XXI wieku z kolei organizacje uczą się, aby najpierw słuchać samych Klientów. Yawal SA to firma, która stawia Klienta w środku, czyli w centrum swoich działań, a podejmowane decyzje oparte są o jego potrzeby.

Czytaj więcej...

Glassprof - nowa marka na rynku szkła



Pomimo obserwowanego w ostatnich miesiącach ochłodzenia rynku budowlanego Aluprof nie zwalnia tempa. Spółka po raz kolejny zamknęła rok z rekordowymi wynikami sprzedaży i wchodzi na rynek z nową marką – Glassprof. Będzie ona odpowiadać za produkcję szkła przeciwpożarowego w klasach EI 30, EI 60, EI 90 oraz innych rodzajów szyb zespolonych, które mogą znaleźć zastosowanie w konstrukcjach budowlanych takich jak okna, drzwi, ściany działowe czy fasady.

Czytaj więcej...

Marka KRISPOL i rozwijająca się Sieć Salonów KRISHOME ponownie nagrodzone przez konsumentów



Marka KRISPOL i Sieć Salonów KRISHOME kolejny rok z rzędu zostały nagrodzone prestiżową nagrodą Laur Klienta 2023. To jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.

Czytaj więcej...

Dom pasywny - co to jest i dlaczego warto w nim mieszkać?



Przeglądając nowoczesne projekty obiektów mieszkalnych, na każdym kroku można natknąć się na propozycje znane jako domy pasywne. Dom pasywny to taki dom, w którym wykorzystano szereg rozwiązań technologicznych mających na celu zminimalizować zużycie energii w czasie jego użytkowania.

Czytaj więcej...

Pawilon edukacyjny "Kamień" niestandardowa realizacja na systemach Yawal



W swoim portfolio Yawal posiada dość niestandardowe realizacje, które zaskakują swoją nietuzinkowością. Jedną z nich jest Pawilon edukacyjny „Kamień” – jak wskazuje jego nazwa, jest to budynek w kształcie… kamienia.

Czytaj więcej...

G-U Polska z Diamentem Forbesa 2023



G-U Polska znalazło się w elitarnym gronie wyróżnionym Diamentami Forbesa w kategorii średnich przedsiębiorstw o przychodach od 50 mln do 250 mln zł. Zdaniem Prezesa Zarządu G-U Polska, Michała Dudziaka, tegoroczne wyróżnienie dowodzi, że nawet w dynamicznych i niespokojnych czasach, możliwe jest utrzymanie stabilnego wzrostu, opartego na innowacyjnych produktach i solidnym serwisie.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl