OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Aluprof rozwija edukację jako strategiczny trend w przemyśle aluminiowym
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

W dobie dynamicznych zmian technologicznych i rosnących wymagań rynku, edukacja partnerów biznesowych staje się jednym z najważniejszych narzędzi rozwoju firm przemysłowych. Aluprof, czołowy europejski producent systemów aluminiowych, od lat buduje przewagę konkurencyjną poprzez intensywne działania w obszarze szerzenia praktycznej wiedzy dotyczącej sektora. Ostatnia edycja flagowego programu szkoleń z cyklu Alu-Edukatory przyciągnęła ponad 1 000 uczestników, potwierdzając rosnące znaczenie wiedzy jako fundamentu współpracy w branży budowlanej.
Kompleksowe podejście Aluprof do edukacji branżowej odpowiada na wyzwania szybko ewoluującego rynku. Firmy, które aktywnie inwestują w rozwój kompetencji swoich partnerów, notują wyższy poziom innowacyjności oraz lojalności biznesowej[1]. Analizy Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa, wskazują, że edukacja stanowi dziś strategiczne narzędzie zwiększania konkurencyjności w sektorze materiałów budowlanych[2]. Duże zainteresowanie różnorodnymi formami współpracy edukacyjnej potwierdza trafność obranej przez Aluprof strategii.
Aluprof nie tylko dostarcza zaawansowane technologicznie rozwiązania aluminiowe do konstrukcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. Konsekwentnie budujemy także ekosystem wiedzy, który wspiera rozwój całej branży. Edukacja to dziś nie dodatek, lecz podstawa długofalowej strategii rozwoju. Nie chodzi nam o standardowe szkolenia. Tworzymy platformy wymiany wiedzy i doświadczeń, które realnie przekładają się na rozwój rynku i naszych partnerów– mówi Michał Marcinowski, dyrektor rozwoju produktu systemów budowlanych w Aluprof.
Podczas ostatniej edycji Alu-Edukatorów uczestnicy mieli okazję zapoznać się z nowościami w ofercie Aluprof oraz rozwiązaniami wspierającymi energooszczędność i zrównoważone budownictwo. Szkolenia wzbogacono o prezentacje partnerów branżowych, co pozwoliło uczestnikom lepiej zrozumieć zastosowanie technologii w realnych projektach. Wychodząc naprzeciw osób, które nie miały możliwości uczestniczenia w seminariach stacjonarnych, specjaliści firmy Aluprof przygotowali cykl spotkań online.
Alu-Edukatory to nie jedyna forma szkoleń oferowanych klientom Aluprof. Z myślą o kontrahentach zagranicznych regularnie organizowane są webinary w ramach serii Alu-Academy, które umożliwiają zapoznanie się z nowościami produktowymi dostosowanymi do specyfiki poszczególnych rynków. Aluprof prowadzi także projekt AluBrunch, skierowany do architektów. W ramach ostatniej edycji tej inicjatywy firma spotkała się z ponad 220 projektantami w swobodnej formule brunchu, odbywającego się w różnych miastach w Polsce. Wydarzenia te łączyły nieformalną atmosferę z merytoryczną rozmową o zrównoważonej architekturze, najnowszych rozwiązaniach systemowych i możliwościach zdobywania certyfikatów ekologicznych (LEED, BREEAM, WELL). Projekt promował partnerski dialog i wspólne poszukiwanie innowacyjnych dróg rozwoju architektury.
Z kolei program Aluprof on the Road to mobilne szkolenia praktyczne, realizowane bezpośrednio w zakładach partnerów w całej Europie. Inżynierowie firmy prowadzą warsztaty z prefabrykacji produktów na miejscu, w rzeczywistych warunkach pracy klienta. Dzięki temu szkolenia są maksymalnie efektywne i dostosowane do potrzeb danego zespołu. Taka formuła umożliwia natychmiastowe wdrażanie wiedzy, optymalizację procesów i budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu.
Rekordowe zainteresowanie programami szkoleniowymi Aluprof potwierdziło, że potrzeba rzetelnej i praktycznej edukacji branżowej nieustannie rośnie. Firma zamierza kontynuować szkolenia, aby nieustannie odpowiadać na potrzeby swoich partnerów biznesowych.
[1]https://www.mckinsey.com/pl/~/media/mckinsey/locations/europe%20and%20middle%20east/polska/raporty/jak%20uniesc%20ambicje%20polski%20u%20progu%20nowej%20ery/mckinsey-company-report-lifting-polands-ambition-vf.pdf
[2]https://pzpb.com.pl/wp-content/uploads/2024/10/Przyszlosc-budownictwa-w-Polsce_Raport.pdf
Aluprof
press box
NOWOŚCI
- Dlaczego drzwi tarasowe HS są tak popularne? Odkryj zalety HS-ów
- Jak pracować wygodniej? Wielozadaniowe stoły robocze dla fachowca i majsterkowicza
- 55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL
- Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
- Drugie życie aluminium. Jak okna wracają na rynek w nowej formie
- Aluminium i akustyka - jak budować ciszę w hałaśliwym świecie?
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
- Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
- ALURON LINE - NOWA KOLEKCJA KLAMEK DO NOWOCZESNEJ STOLARKI ALUMINIOWEJ
- Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
- Aluprof po raz 17. z tytułem Lidera Rynku Stolarki!
- NOWY SHOWROOM PROCURAL W MISTRZOWSKIEJ ODSŁONIE
- System klucza w małej firmie - czym jest i jakie korzyści niesie?
- Aliplast przedstawia system okienny GENESIS 65
- ACS 50 OPTIGLASS - CAŁOSZKLANE ŚCIANY PRZESUWNE DO OGRODÓW LETNICH
- Jaki system drzwi przesuwnych wybrać?
- Venuro - drzwi, które wyznaczają nowe granice designu
- Platynowy Medal EcoVadis dla Grupy Corialis
- Nowe opcje projektowania i aranżacji
- Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
- Jakie okna do domu wybrać? Podpowiadamy!
- ASH 80 HYBRID - NOWY WYMIAR OKNA. NOWA ERA ARCHITEKTURY
- Jakie znaczenie ma głębokość zabudowy okna?
- Ściana osłonowa PROCURAL PF152A - montaż na podkonstrukcji
- Budynki przyszłości - energooszczędne, piękne i funkcjonalne. Aluprof wspiera Green Building Summit
- Powroty ze szkoły - co zamiast klucza? Nowoczesne rozwiązania do drzwi
- Jesienna promocja firmy Hörmann
- Testy systemu ASH 80 Hybrid od Aluron potwierdzają rynkowy przełom
- Schüco Polska z nagrodą European Economic Award 2025
- ASH 80 HYBRID - TECHNOLOGIA, KTÓRA REDEFINIUJE PRZESTRZEŃ


