OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
PGE zachęca do bycia PRO EKO - produktowa odsłona kampanii "PGE Prowadzimy w zielonej zmianie"
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

PGE Obrót rozpoczęła wiosenną odsłonę kampanii produktowej, w której zachęca do korzystania z linii produktów PRO EKO: instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii od PGE.
Celem kampanii jest wzmacnianie świadomości marki PGE jako sprawdzonego i doświadczonego dostawcy ekologicznych rozwiązań, jakimi są instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii. Kampania akcentuje również troskę o środowisko naturalne oraz oszczędność i niezależność energetyczną wynikającą z produkcji prądu na własne potrzeby.
PGE Obrót jest zaufanym dostawcą energii dla ponad 5,5 mln odbiorców. Chcemy nie tylko dostarczać coraz więcej zielonej energii naszym klientom, ale również zachęcić ich do inwestycji w zielone rozwiązania, takie jak panele fotowoltaiczne czy pompy ciepła. Korzystając z naszej wiedzy i wieloletniego doświadczenia jesteśmy bezpiecznym i sprawdzonym partnerem w realizacji tego typu inwestycji skierowanych zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych w tym rolników i producentów – mówi Paweł Majewski, prezes zarządu PGE Obrót.
W ramach oferty PRO EKO, PGE Obrót, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów, prowadzi ich przez cały etap inwestycji: od planowania i analiz, przez dobór komponentów, po uruchomienie wybranej instalacji. Proces montażu odbywa się we współpracy z partnerami zewnętrznymi, którymi są sprawdzone i doświadczone firmy, zajmujące się całościową obsługą takich inwestycji.
Oferta od PGE Obrót jest tak zaprojektowana, aby umożliwić klientom maksymalnie jak największe korzyści w zakresie wsparcia z programów dofinasowania inwestycji, a także w perspektywie rozliczania prosumentów w systemie net-billing i trendu zachęcającego do zużywania wytworzonej energii na własne potrzeby.
Z punktu widzenia wygody oraz korzyści klientów, PGE Obrót w pierwszej kolejności zachęca do wypełnienia formularza na stronie Grupy PGE. Następnie doradca skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów, odpowie na pytania i przeprowadzi przez każdy etap inwestycji.
W trakcie kampanii uwaga kierowana jest na stronę www.gkpge.pl, gdzie można zapoznać się ze szczegółami oferty, opisem procesu inwestycji, oraz wieloma innymi ważnymi i ciekawymi informacjami dla osób zainteresowanych ofertą PRO EKO. Szczegóły dostępne są pod linkiem:
• Oferta dla domu: www.gkpge.pl/dla-domu/oferta/fotowoltaika-z-pge
• Oferta dla firm: www.gkpge.pl/dla-firm/oferta/fotowoltaika-z-pge
Działania reklamujące instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła i magazyny energii od PGE, będą prowadzone w okresie od 3 do 30 kwietnia 2023 r.
Kampania produktowa to kontynuacja wiosennej odsłony kampanii wizerunkowej „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” opartej na formacie kreatywnym marki PGE, w którym głównymi bohaterami są zwierzęta: łasice i świstaki. Dopełnieniem są formaty pokazujące korzyści płynące z instalacji PV dla domu oraz firmy.
Działania prowadzone są w telewizji, radiu, prasie oraz internecie. Materiały kampanijne są także eksponowane w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót. Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja Publicis.
Grupa PGE jest największym producentem zielonej energii w Polsce. Dysponuje 20 farmami wiatrowymi, 29 elektrowniami wodnymi, czterema magazynami energii elektrycznej (elektrownie szczytowo-pompowe) oraz 24 farmami fotowoltaicznymi. Łączna moc zainstalowana wszystkich obiektów wynosi 2427,7 MW.
PGE Obrót zajmuje się w Grupie PGE sprzedażą energii i obsługą klientów. Rozwija linię produktów PRO EKO i zachęca do korzystania z instalacji fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii. Firma współpracuje również ze sprawdzonymi, doświadczonymi polskimi firmami, zajmującymi się wykonawstwem, które wyłania w wymagającym procesie. Gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo inwestycji.
Standardem w ofercie PGE Obrót jest 15 lat gwarancji na materiały i jakość wykonania paneli, 25 lat gwarancji na ich sprawność, 12 lat gwarancji na falownik oraz pozostałe elementy konstrukcji (np. magazyn energii), a także 5 lat na wykonane roboty instalacyjne.
Link do spotu 1, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KBeRyCjRrqA
Link do spotu 2, YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Kg9YZEkRiws 
PGE Obrót
press box
NOWOŚCI
- Styl i energooszczędność w jednym - jak dobrać ciepłe drzwi wejściowe z efektem wow?
- SYSTEM ASH 80 HYBRID DOSTĘPNY W OPROGRAMOWANIU KLAES
- Montaż okien z podwaliną - fundament trwałości i szczelności
- Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
- Dzielmy się dobrem - razem możemy więcej!
- Zatrzymaj ciepło w domu
- Nowa aplikacja Wavin Sentio - przejmij kontrolę nad domowym komfortem
- Okna jako źródło ogrzewania? Sposób na ciepły dom ze szkłem grzewczym EGLAS
- Anwis podsumowuje inwestycje rozwojowe w 2025
- Technologie i usługi Schüco nagrodzone tytułem Top Marka 2026
- Domek ogrodowy Juno w niższej cenie podczas Black Week
- SZKOLENIA Z OBSŁUGI ALURONCAD - RUSZAJĄ ZAPISY NA EDYCJĘ STYCZEŃ/LUTY 2026
- Jak zadbać o czyste powietrze? Modernizacja domu dla lepszego klimatu
- Podsumowanie konferencji dla architektów
- Architektura wrażliwa na ludzkie potrzeby
- Jaki napęd do bramy garażowej wybrać?
- Nowe okno Schüco FocusIng MD - więcej korzyści dla bilansu i środowiska
- Zalety pochwytu ze zintegrowanym czytnikiem - okiem eksperta G-U Polska
- Design i funkcjonalność w ogrodzie
- Nowy ekspert w zespole G-U Polska
- Nowoczesne okna PVC-U sposobem na niższe rachunki i poprawę komfortu termicznego w budynkach
- Dlaczego drzwi tarasowe HS są tak popularne? Odkryj zalety HS-ów
- Jak pracować wygodniej? Wielozadaniowe stoły robocze dla fachowca i majsterkowicza
- 55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL
- Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
- Drugie życie aluminium. Jak okna wracają na rynek w nowej formie
- Aluminium i akustyka - jak budować ciszę w hałaśliwym świecie?
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
- Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
- ALURON LINE - NOWA KOLEKCJA KLAMEK DO NOWOCZESNEJ STOLARKI ALUMINIOWEJ


