Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym drogę do sukcesu. Tym razem marka wzięła udział w targach, zorganizowanych na terenie Parku Przemysłowego Morgenstern w Frauenfeld – miasta znajdującego się w północno-wschodniej części Szwajcarii.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa



Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy nowa specjalność „Konstrukcje aluminiowe w budownictwie”. Jest to wspólny projekt uczelni z Bielska-Białej i marki Aluprof. To pierwsza specjalność o takiej tematyce na polskiej uczelni wyższej.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?



Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu termomodernizacyjnego. Stare okna, nawet te sprzed kilkunastu lat, to olbrzymie mostki termiczne. Szacuje się, że tracimy przez nie nawet 30% generowanego w domu ciepła. Wydostaje się ono przez nieszczelności w samej konstrukcji okien – w profilach i w miejscu osadzenia szyby – nie napotyka też zbytniego oporu na pakietach szybowych, z których najprawdopodobniej już dawno ulotnił się gaz. Najwięcej strat notuje się w strefie wokółokiennej. Dawniej nie przywiązywano wagi do poprawnego szczelnego montażu, w najlepszym wypadku dbano o stabilność mocowania, a przestrzeń między ramą i murem co najwyżej wypełniano pianką poliuretanową, która po latach nie pełni już spodziewanej funkcji termoizolacyjnej.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIŚNIOWSKI z wyróżnieniem dla najlepszych



Znamy laureatów prestiżowego projektu Home Zone – jakość i niezawodność. Kolejny raz firmy walczyły o zaszczytny tytuł oraz Znak Jakości Home Zone, będący niezwykle wartościowym wyróżnieniem w branży architektonicznej, budowlano-remontowej, aranżacyjnej oraz wyposażenia wnętrz. Jednym z laureatów jest firma WIŚNIOWSKI z kolekcją Home Inclusive 2.0.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Wakacje bezpieczne



Jak wynika ze statystyk, Polacy wypoczywają poza miejscem zamieszkania około 15 dni rocznie. W tym czasie ich mieszkania są łakomym kąskiem dla złodziei, ale to nie wszystko – lista zagrożeń jest znacznie dłuższa. Jak im zapobiegać i dlaczego warto poprosić o pomoc sąsiadów? Zobaczcie naszą listę rzeczy, które powinniście wykonać przed wyjazdem, by wakacje były bezpieczne.

Czytaj więcej...

NOWOŚCI

napisz: admin(at)oknobrama.pl