Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Dom Bezpieczny, czyli strategia na poznanie przeciwnika


Średnio co 20 minut dochodzi w Polsce do kradzieży z włamaniem. W ubiegłym roku dokonano ich niemal 80 000, z czego 24 000 stanowiły włamania do domów jednorodzinnych i mieszkań.  W samym okręgu warszawskim za włamania odsiaduje wyroki w tym momencie 1502 więźniów!

Czytaj więcej...

KRISPOL przedstawia zimową ofertę specjalną


Firma KRISPOL, wiodący producent kompletu stolarki dla domu, przygotowała dla swoich klientów atrakcyjne oferty na ciepłe okna, bramy garażowe oraz napędy do bram i rolet. Stolarka KRISPOL objęta promocją, to produkty energooszczędne i podnoszące komfort domowników. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Poczuj ulgę cenową”, tak jak ulga budowlana pozwala niższym kosztem wybudować wymarzony dom.

Czytaj więcej...

Ruszyły targi BATIMAT. Przetestuj rozwiązania Smart Home na stoisku Grupy Oknoplast

Targi Batimat, które odbywają się w dniach 6-10 listopada w Paryżu, to jedno z najbardziej prestiżowych spotkań branży budowlanej. Grupa OKNOPLAST, czołowy europejski producent okien PVC, w stolicy Francji zaprezentuje m.in. najnowsze rozwiązania Smart Home w tym sterowanie roletami za pomocą głosu.

Czytaj więcej...

ALUPROF na targach BATIMAT w Paryżu


W dniach 6-10 listopada br. w Paryżu odbędą się Międzynarodowe Targi Budowlane BATIMAT, czyli największe i jednocześnie najważniejsze wydarzenie na francuskim rynku budowlanym. To pokaz, którego kolejne edycje mają miejsce nieprzerwanie od 1959 roku, a każda ich odsłona rok rocznie przyciąga ok. 2,5 tys. wystawców oraz 350 tys. odwiedzających z całego świata.

Czytaj więcej...

KRISPOL i Solid Security - solidna taktyka na bezpieczny dom

Dwie solidne marki w swojej branży – KRISPOL i Solid Security - połączyły siły na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa klientom indywidualnym. Kooperanci niejednokrotnie spotykali się w miejscu powstających inwestycji. Naturalną konsekwencją było zatem nawiązanie strategicznej współpracy mającej na celu promocję bezpiecznych rozwiązań.

Czytaj więcej...

Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka


W ostatni tydzień sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna  KRISPOL prowadzona pod hasłem „Gwarancja spokoju podczas budowy domu?” z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka, na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl