Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju w Somfy Polska



Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju (European Sustainable Development Week) to ogólnoeuropejska akcja, która zaprasza do organizowania wydarzeń odpowiadających na zagadnienia zobowiązań Agendy ONZ 2030, w zakresie ochrony środowiska i stałego monitorowania jego stanu na świecie. W tym czasie Somfy Polska realizuje m.in. akcję „Kręcimy i sadzimy”, w której pracownicy swoją aktywność sportową zamieniają na sadzonki drzew. W ten sposób polski oddział firmy podkreśla dodatkowo długotrwałe zaangażowanie marki na rzecz środowiska – w 2020 r. już ponad 50 proc. produktów sprzedawanych globalnie przez Grupę Somfy jest oznaczonych znakiem Act For Green.

Czytaj więcej...

KRISPOL i fischer na rzecz dobrego montażu segmentowych bram garażowych



Kiedy dwóch solidnych producentów łączy siły, można się spodziewać korzystnych zmian i innowacji w ofercie. KRISPOL i fischer poinformowały o  nawiązaniu współpracy w zakresie dostarczania rozwiązań montażowych marki fischer do segmentowych bram garażowych spod znaku KRISPOL.

Czytaj więcej...

Concordia Design na Wyspie Słodowej we Wrocławiu już otwarta



W centrum Wrocławia, na Wyspie Słodowej, jednym z najbardziej charakterystycznych miejsc stolicy Dolnego Śląska, została otwarta Concordia Design Wrocław. Budynek zaprojektowała słynna, holenderska pracownia MVRDV. Systemy stolarki aluminiowej dla inwestycji dostarczył ALUPROF – polski producent i lider branży w Europie.

Czytaj więcej...

OKNOPLAST doceniony w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020



10 września już po raz 9. przyznano nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Podczas wydarzenia w kategorii strona/zakładka kariera doceniona została firma OKNOPLAST.

Czytaj więcej...

Nowa odsłona smart home Somfy



Ile w nas z romantyków, a ile z kota pechowca? Czy widzowie chcą swobodnie zarządzać dostępem do światła naturalnego i dbać o komfort cieplny w domach tak, jak główni bohaterowie spotów Somfy? Firma startuje z jesienną kampanią reklamową Cosy Home Days, podkreślając aspekt komfortu i energooszczędności dzięki technologiom smart. 

Czytaj więcej...

KRISPOL jeszcze bliżej z najlepszą ligową siatkówką



Polska Liga Siatkówki S.A. oraz firma KRISPOL rozwijają współpracę. W sezonie 2020/2021 wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej jeszcze mocniej zaangażuje się we wspieranie flagowych rozgrywek prowadzonych przez PLS.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl