REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
W 2019 roku Grupa OKNOPLAST, duże małopolskie przedsiębiorstwo, znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem.
Szkoła Humanitarna jest programem z zakresu edukacji, realizowanym przez Polską Akcję Humanitarną już od 17 lat. Tegoroczna edycja objęła w szczególności zagadnienia krytycznego myślenia oraz wyzwań globalnych. Odbyła się ona pod hasłem „Myśl – działaj – zmieniaj” i skupiała się przede wszystkim na umiejętności analizy komunikatów medialnych, wykorzystywanych w nich narzędziach językowych, jak również globalnych współzależnościach. W ramach inicjatywy zorganizowano szereg szkoleń i warsztatów, a realizację tych ostatnich wsparła właśnie Grupa OKNOPLAST.
– Działalność na rzecz dzieci i młodzieży od lat stanowi bardzo ważny element aktywności Grupy OKNOPLAST. To są inicjatywy o różnym charakterze, od tych wspomagających zdrowy tryb życia, poprzez sportowe, kończąc na edukacyjnych. Cieszymy się, że wśród tych działań znalazła się współpraca z PAH. To bardzo wartościowy program, który ma szansę w sposób rzeczywisty zwiększyć świadomość dotyczącą globalnych wyzwań – powiedziała Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
Biznes powinien być zaangażowany społecznie
W programie wzięło udział 15 szkół z 7 województw – warmińsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego, małopolskiego, śląskiego i wielkopolskiego. Realizacja tegorocznej edycji – której partnerem był małopolski producent – zakończyła się w czerwcu br. Wcześniej firma angażowała się już m.in. w takie inicjatywy, jak „Stop kulturze marnotrawienia” na rzecz zwiększania świadomości ekologicznej młodzieży, czy też została sponsorem tytularnym krakowskiej młodzieżowej drużyny koszykarskiej, by promować aktywność fizyczną wśród najmłodszych.
– Chcemy być aktywni zarówno w regionie, jak i w całym kraju. Wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się jedynie do oferowania dobrych jakościowo produktów. Pragniemy być członkiem społeczności, mieć swój pozytywny wpływ na przestrzeń i otoczenie w różnych aspektach – podsumowała Magdalena Cedro-Czubaj.
OKNOPLAST
press box
NOWOŚCI
- Firma Hörmann Polska przystąpiła do Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska)
- Pompy ciepła w artykułach grozy
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco