OSŁONY I FASADY

POPULARNE TEKSTY
Roadshow z Łukaszem Piszczkiem po salonach KRISHOME
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Pięć miast, setki kilometrów i zadowolonych uczestników. Tak w skrócie można podsumować intensywne tournee ambasadora marki KRISPOL po salonach stolarki KRISHOME
Łukasz Piszczek jest twarzą marki KRISPOL od 2016 roku i sygnuje swoim nazwiskiem kampanię „Gwarancja spokoju”. W tym roku kontrakt został przedłużony. Zgodnie z zapowiedziami 25 i 26 czerwca, po zakończonym sezonie Bundesligi, piłkarz odwiedził salony KRISHOME, a także uczestniczył w otwarciu nowych.
Na trasie roadshow znalazły się cztery punkty. W ROLSTYL w Piotrkowie Trybunalskim i WAWER HOUSE w Sosnowcu ambasador spotkał się z właścicielami, zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firmy KRISPOL. Łukasz Piszczek wziął również udział w uroczystym otwarciu salonu MARCELL w Tomaszowie Mazowieckim, a także ARTOKNA w Bielsku-Białej przecinając symboliczną wstęgę. – Cieszymy się, że nasz salon znalazł się na liście roadshow. To duże wydarzenie dla lokalnych mieszkańców, ale również naszych klientów. Niespodzianką były odwiedziny lokalnej drużyny piłkarskiej, chłopcy mieli okazję porozmawiać ze swoim idolem, piłkarzem światowej klasy. Był czas na autografy i wspólne zdjęcia – podsumował wydarzenie Marceli Skrzypczyk, właściciel nowo powstałego salonu MARCELL.
Poza wizytami w salonach, ambasador wziął również udział w nagraniach do materiałów wideo promujących markę KRISPOL, które zostały realizowane przy współpracy z Baltic Media Group w salonie Concept Plus w Tarnowie. – Jesteśmy zadowoleni z owocnych dni spędzonych z naszym ambasadorem. Już wkrótce efekty naszej pracy będą mogli zobaczyć nasi klienci w cyklu filmów wizerunkowych – powiedziała Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.
Relację z roadshow w formie wideo można obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=-D_pCOGh4QU
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL
press box
NOWOŚCI
- Jak mądrze wybrać nowe okna i drzwi z PVC-U?
- Architektura otwarta na zieleń. Rośnie globalny rynek pergoli - i potrzeba całorocznych tarasów
- PERFEKCJA W DETALU: ROZWIĄZANIA BEZPROGOWE OD ALURON
- Dzień Dawcy Szpiku Kostnego w PROCURAL
- Wielofunkcyjna ochrona budynku przed słońcem - Schüco FACID M
- Dom przyszłości zaczyna się od materiałów. Aluprof sprawdził, jaką rolę odgrywa w nim aluminium
- KRISHOME: "Trzeba żyć na petardzie" - KRISHOME na Mazurach buduje zespół z pasją
- Nowa kolorystyka osłon zewnętrznych ANWIS
- Aluprof został uhonorowany wyróżnieniami Budowlanej Marki Roku 2025 oraz Championa Roku 2025
- System okien kuloodpornych PROCURAL nagrodzony w kategorii: innowacja
- SIEGENIA: sterowanie nawiewnikami za pomocą KNX
- Próg do drzwi tarasowych HS: bez barier i kompromisów
- Inteligentna ochrona domu podczas wakacyjnych wyjazdów
- ARTEVO TERRA - okna przyszłości z nagrodą Red Dot Award 2025
- Racjonalna modernizacja dzięki zielonym technologiom
- PROCURAL - PARTNEREM GŁÓWNYM KONGRESU STOLARKI POLSKIEJ
- Ukryte odwodnienie liniowe, widoczne korzyści - system AS LD od Aluron
- Drzwi tarasowe HS - bezpieczne dla dzieci
- Aluron - balustrady typu portfenetr dla wszystkich systemów PVC
- Dom szeroko otwarty na naturę - drzwi składano-przesuwne Schüco AS FD 90.HI
- Nowość w ofercie systemów zadaszeń Aliplast - pergola NUUN FABRIC
- Nowa kolekcja tkanin plisowanych ANWIS - nowoczesne wzornictwo, funkcjonalność i zrównoważony rozwój
- Fasada antywłamaniowa PROCURAL PF152 przebadana pod kątem włamań
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS
- Okna Schüco PVC-U z ukrytą osłoną przeciwsłoneczną
- Drzwi AS 178HS Modern - mniej elementów, więcej możliwości
- Rozwiązania do domu inteligentnego - drzwi i okna
- Kolejny krok w kierunku przyszłości zrównoważonego budownictwa
- Fasada wykonana ze szwajcarską precyzją
- BKS - 5 elementów, o których trzeba wiedzieć