Gorący weekend z firmą WIŚNIOWSKI na Enea Ironman 70.3 Gdynia
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
W miniony weekend odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń triathlonowych w Polsce – ENEA IRONMAN 70.3 Gdynia. W 3-dniowych zmaganiach udział wzięło ponad 4.000 sportowców z całej Polski, a także zza granicy. Firma WIŚNIOWSKI jako jeden z głównych partnerów wydarzenia przygotowała specjalną strefę aktywności – w ramach projektu Be The Winner.
Stoisko było czynne przez cały weekend na plaży miejskiej w Gdyni. Z atrakcji skorzystać mógł każdy. Tłumnie zbierali się mieszkańcy trójmiasta i okolic, a także rodziny startujących zawodników. Dzięki niesamowitej energii towarzyszącej wydarzeniu, a także pogodzie atrakcje przygotowane przez firmę cieszyły się niesłabnącym zainteresowaniem.
W sobotę do strefy WIŚNIOWSKI przybył gość specjalny – aktor, triathlonista Krzysztof Wieszczek, ambasador projektu Be The Winner. Na spotkaniu nie zabrakło fanów aktora. Była to idealna okazja do zdobycia autografu, zrobienia zdjęcia czy wspólnej rozmowy. Jednak to nie wszystko.
Dla miłośników kina firma WIŚNIOWSKI przygotowała kino letnie zlokalizowane na plaży. Specjalnie stworzona strefa z wygodnymi leżakami sprawiła, że na sensie zjawiły się tłumy. Na ekranie wyświetlone zostały dwa filmy: Najlepszy oraz Borg/McEnroe.
Firma WIŚNIOWSKI na swoim stoisku zadbała również o typowo sportowy akcent. Odwiedzający mieli możliwość wypróbowania swoich sił na skimboardzie. Ten sport wodny polegający na jeździe, a właściwie na ślizgu na desce po fali lub płytkiej wodzie, zaczyna się cieszyć dużą popularnością w Polsce. Widać to było po zwolennikach wodnych przygód, którzy bardzo chętnie korzystali z atrakcji. W strefie relaksu nie zabrakło także zabaw dla najmłodszych. Przygotowane zostały gigantyczne klocki, z których dzieci z finezją budowały różne konstrukcje.
Aby uwiecznić i pozostawić w pamięci czas spędzony na Enea Ironman 70.3 Gdynia na stoisku WISNIOWSKI Be The Winner znalazła się również duża ścianka do fotografowania. Odwiedzający mogli zrobić sobie zdjęcia, a następnie wrzucić je do mediów społecznościowych. Każdy fan otrzymał od marki firmowe gadżety idealne dla sportowców.
WIŚNIOWSKI
press box
NOWOŚCI
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS
- Okna Schüco PVC-U z ukrytą osłoną przeciwsłoneczną
- Drzwi AS 178HS Modern - mniej elementów, więcej możliwości
- Rozwiązania do domu inteligentnego - drzwi i okna
- Kolejny krok w kierunku przyszłości zrównoważonego budownictwa
- Fasada wykonana ze szwajcarską precyzją
- BKS - 5 elementów, o których trzeba wiedzieć
- Zadbaj o bramę garażową po zimie - to się opłaca
- KFV zamek magnetyczny 116: estetyczne rozwiązanie do drzwi bezprzylgowych
- Drzwi i bramy marki Hörmann to najlepszy strażnik ciepła
- Eksperci doradzają jak przeprowadzić remont domu z programem Czyste Powietrze
- Nowość Aluron - drzwi z przesuniętą osią obrotu AS 100 PIVOT