Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.
1,9 km pływania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu – taki morderczy dystans trzeba będzie pokonać na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyć prestiżowy tytuł IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uważane są za najbardziej prestiżowe wydarzenia triathlonowe na świecie, a w każdym ze startów mających miejsce w kilkudziesięciu krajach bierze każdorazowo udział od kilkuset do kilku tysięcy zawodników. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 są zawodami wymagającymi od sportowców doskonałego przygotowania i przełamywania własnych barier. To wyczerpujący dystans, którego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporządkowujących swoje codzienne życie zawodom na długie miesiące przed startem.
W spocie marki WIŚNIOWSKI promującym współpracę z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 występuje Krzysztof Wieszczek – aktor filmowy i teatralny, szerokiej publiczności znany ze zwycięstwa w programie „Taniec z gwiazdami” oraz licznych ról w serialach. Taniec to nie jedyna aktywność sportowa, w jakiej aktor świetnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagający nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale też mentalnego, jest dla artysty możliwością sprawdzenia swoich sił i sportową przygodą, do której chce zachęcić innych.
Materiał, który będzie emitowany w Internecie, ma zagrzewać do walki i motywować wszystkich chętnych do podjęcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Niespełna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynającego swój treningowy poranek. Myśląc o nadchodzącej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomącą aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie zamyka automatycznie bramę garażową i wjazdową firmy WIŚNIOWSKI. „Jesteś gotowy?” – zachęca do podjęcia rywalizacji kończące spot hasło.
Marka WIŚNIOWSKI od wielu lat angażuje się w rozmaite inicjatywy sportowe – współpraca z reprezentacją Polski w piłce nożnej, obecność na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektóre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest częścią szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagającego zawodnikom oraz dającego im motywację do osiągania jak najlepszych rezultatów i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirować do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miłośników aktywności fizycznej bez względu na wiek i motywację, dla której mierzą się z własnymi słabościami.
Spot można zobaczyć tutaj .
WIŚNIOWSKI
press box
NOWOŚCI
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS
- Okna Schüco PVC-U z ukrytą osłoną przeciwsłoneczną
- Drzwi AS 178HS Modern - mniej elementów, więcej możliwości
- Rozwiązania do domu inteligentnego - drzwi i okna
- Kolejny krok w kierunku przyszłości zrównoważonego budownictwa
- Fasada wykonana ze szwajcarską precyzją
- BKS - 5 elementów, o których trzeba wiedzieć
- Zadbaj o bramę garażową po zimie - to się opłaca
- KFV zamek magnetyczny 116: estetyczne rozwiązanie do drzwi bezprzylgowych
- Drzwi i bramy marki Hörmann to najlepszy strażnik ciepła
- Eksperci doradzają jak przeprowadzić remont domu z programem Czyste Powietrze
- Nowość Aluron - drzwi z przesuniętą osią obrotu AS 100 PIVOT