REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI Oficjalnym Partnerem FC Girondins de Bordeaux
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, został oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.
6 grudnia br. w malowniczym Bordeaux zawarta została umowa sponsorska pomiędzy WIŚNIOWSKI a FC Girondins de Bordeaux. Podpisy pod nią złożyli: Andrzej Wiśniowski – właściciel marki WIŚNIOWSKI oraz Stéphane Martin – prezes klubu FC Girondins de Bordeaux. Współpraca obowiązywała będzie do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.
Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie MATMUT Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu marka WIŚNIOWSKI zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze.
- Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. – Klub ma konotacje polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – dodaje.
Dlaczego Girondins de Bordeaux?
To nie pierwsza współpraca polskiego producenta z francuskimi markami. Firma od lat kooperuje z dostawcami komponentów i automatyki działającymi we Francji. W roku 2016 rozpoczęła unikatowy w branży projekt co-brandingowy z producentem automatyki domowej Somfy. Jego efektem stał się ultranowoczesny napęd METRO, a w tym roku także system inteligentnej technologii smartCONNECTED. Współpraca z francuskim klubem piłkarskim z pewnością przyniesie równie spektakularne efekty. Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piłkarskich klubów francuskich. Założony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub sześciokrotnie sięgał po mistrzostwo Francji i dziewięciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju.
WIŚNIOWSKI
(press box)
NOWOŚCI
- Czytniki - nowocześni odźwierni, ale czy bezpieczni?
- Firma Hörmann Polska przystąpiła do Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska)
- Pompy ciepła w artykułach grozy
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć