REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI Oficjalnym Partnerem FC Girondins de Bordeaux
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Firma WIŚNIOWSKI – czołowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeń, został oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.
6 grudnia br. w malowniczym Bordeaux zawarta została umowa sponsorska pomiędzy WIŚNIOWSKI a FC Girondins de Bordeaux. Podpisy pod nią złożyli: Andrzej Wiśniowski – właściciel marki WIŚNIOWSKI oraz Stéphane Martin – prezes klubu FC Girondins de Bordeaux. Współpraca obowiązywała będzie do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.
Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie MATMUT Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu marka WIŚNIOWSKI zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze.
- Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych, po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim, szczególnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki – podkreśla Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI. – Klub ma konotacje polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – dodaje.
Dlaczego Girondins de Bordeaux?
To nie pierwsza współpraca polskiego producenta z francuskimi markami. Firma od lat kooperuje z dostawcami komponentów i automatyki działającymi we Francji. W roku 2016 rozpoczęła unikatowy w branży projekt co-brandingowy z producentem automatyki domowej Somfy. Jego efektem stał się ultranowoczesny napęd METRO, a w tym roku także system inteligentnej technologii smartCONNECTED. Współpraca z francuskim klubem piłkarskim z pewnością przyniesie równie spektakularne efekty. Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piłkarskich klubów francuskich. Założony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub sześciokrotnie sięgał po mistrzostwo Francji i dziewięciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju.
WIŚNIOWSKI
(press box)
NOWOŚCI
- NITUS - dwie dekady rozwoju w branży stolarki otworowej
- MB-MM50N - nowoczesna fasada w skandynawskim duchu
- Raport zrównoważonego rozwoju Planet Passionate za rok 2023 już dostępny!
- Schüco Perfect - perfekcyjna integracja funkcji w jednym oknie
- Zakończyła się druga edycja szkoleń Aluron ALU-MEETING
- Hörmann na targach SECUREX 2024. 23-25 kwietnia 2024, Poznań
- Instalacje fotowoltaiczne na dachach Aliplastu
- O czym pamiętać, wybierając drzwi i okna na taras?
- Okna Schüco FocusIng z PVC-U o obniżonym śladzie węglowym
- Drzwi AS 178HS PRO SLIM wariant ULTRA. Pierwsze minimalistyczne rozwiązanie do drzwi HST
- Renowacja i termomodernizacja budynków a nowoczesne okna i drzwi
- Mamy to! Otwarcie Showroomu Yawal w Bratysławie