REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Grupa Oknoplast z kolejnym międzynarodowym znakiem jakości IFT-Quality
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Grupa Oknoplast ponownie udowadnia najwyższą jakość swoich produktów. Tym razem do kolekcji wyróżnień stolarki okiennej firmy trafia Europejski Znak Jakości IFT-Quality „Silber”. Znak, który jest przyznawany przez Instytut IFT Rosenheim, jest zapewnieniem zakupu najwyższej jakości produktów. To kolejny krok w kierunku umacniania pozycji czołowego producenta branży stolarki otworowej w Europie.
Znak Jakości IFT-Quality przyznawany jest przez Instytut IFT Rosenheim, który opracował ścisłe zasady certyfikacji europejskich produktów stolarki okiennej. Okna, które przejdą z sukcesem proces weryfikacji, uzyskują możliwość posługiwania się oznaczeniem Europejskiego Znaku Jakości IFT-Quality.
Cały proces uzyskania IFT-Quality składa się z kilku etapów, z których każdy jest obligatoryjny do spełnienia. Opracowane przez IFT Rosenheim zasady oznakowania Europejskim Znakiem Jakości IFT-Quality są potwierdzeniem jakości oraz użyteczności produktów, jak również zachowania najwyższych standardów w procesie organizacji oraz przygotowania produkcji. Znak ten jest też pewnego rodzaju przyrzeczeniem o zachowaniu wysokich standardów również w przyszłości, co weryfikować będą raz w roku audytorzy wizytujący Grupę Oknoplast.
Europejski Znak Jakości IFT-Quality uzyskało aż 6 systemów z portfolio Grupy Oknoplast. Należą do nich: Pixel, Prolux, Winergetic Premium i Standard, Winergetic Premium Passive oraz Koncept.
To kolejne już wyróżnienie dla produktów Grupy Oknoplast. Zdobyte oznaczenia gwarantują klientom pewność zakupu najwyższej jakości produktów.
Priorytetem w naszych działaniach jest zawsze dobro Klienta. Jakość była zawsze kluczem do sukcesu Grupy Oknoplast i z całą pewnością nie ulegnie to zmianie. Dlatego też stale pracujemy nad ulepszeniem naszych produktów. Potwierdzeniem jakości oraz innowacyjności naszych wyrobów są także międzynarodowe certyfikaty, takie jak IFT-Quality – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy Oknoplast.
OKNOPLAST
press box
NOWOŚCI
- Zgłoś swój budynek do konkursu "Obiekt Roku w Systemach Aluprof" - rusza V jubileuszowa edycja
- KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
- NITUS - dwie dekady rozwoju w branży stolarki otworowej
- MB-MM50N - nowoczesna fasada w skandynawskim duchu
- Raport zrównoważonego rozwoju Planet Passionate za rok 2023 już dostępny!
- Schüco Perfect - perfekcyjna integracja funkcji w jednym oknie
- Zakończyła się druga edycja szkoleń Aluron ALU-MEETING