REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
W ostatni tydzień sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna KRISPOL prowadzona pod hasłem „Gwarancja spokoju podczas budowy domu?” z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka, na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpoczęła się promocją w telewizji. Następnie przeniosła się w kanały VOD, wspierane działaniami w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
Marka KRISPOL wyemitowała materiał filmowy „making of” przedstawiający kulisy powstania spotu. Oto on: https://www.youtube.com/watch?v=-n_jOYsvN5g
KRISPOL
press box
NOWOŚCI
- Pergola w niewielkim, miejskim ogródku? Postaw na MB-OPENSKY 120 od Aluprof
- PROCURAL zaprasza na XIV Kongres Stolarki Polskiej
- Napęd HS ePOWER - najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
- Pergola: jak stworzyć harmonijne przedłużenie domu?
- Okna Schüco z PVC-U z surowców odnawialnych i wtórnych
- Na co zwrócić uwagę przy wyborze stolarki do domu? Część I - drzwi tarasowe HS
- Yawal zaprasza na Dni Otwarte do Showroomu w Warszawie
- Zgłoś swój budynek do konkursu "Obiekt Roku w Systemach Aluprof" - rusza V jubileuszowa edycja
- KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine