OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Łukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej "Gwarancja spokoju"
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

KRISPOL, wiodący polski producent bram, okien i rolet rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną z udziałem Łukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Komunikacja skierowana jest do osób stojących przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki KRISPOL wśród konsumentów, a także umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakości segmentowych bram garażowych, okien, rolet i drzwi wejściowych.
Aktualna kampania, to jeden z elementów konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyści dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachową poradą w salonie firmowym, jednolitą kolorystyką wszystkich produktów, skutecznym systemem gwarancyjno – serwisowym, czy dostawą i montażem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, które zapewniają gwarancję spokoju podczas budowy lub remontu domu.
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
- To jedno z wielu działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Zdecydowaliśmy się zintensyfikować naszą obecność w mediach
w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych – podkreśla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.
Kampania 360 stopni została przygotowana we współpracy z agencjami:
Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.
Pełną wersję spotu reklamowego można zobaczyć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=lckujnH0nag
Strona internetowa utworzona na potrzeby kampanii: http://krispol.pl/gwarancja-spokoju/
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL
press box
NOWOŚCI
- Dlaczego drzwi tarasowe HS są tak popularne? Odkryj zalety HS-ów
- Jak pracować wygodniej? Wielozadaniowe stoły robocze dla fachowca i majsterkowicza
- 55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL
- Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
- Drugie życie aluminium. Jak okna wracają na rynek w nowej formie
- Aluminium i akustyka - jak budować ciszę w hałaśliwym świecie?
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
- Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
- ALURON LINE - NOWA KOLEKCJA KLAMEK DO NOWOCZESNEJ STOLARKI ALUMINIOWEJ
- Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
- Aluprof po raz 17. z tytułem Lidera Rynku Stolarki!
- NOWY SHOWROOM PROCURAL W MISTRZOWSKIEJ ODSŁONIE
- System klucza w małej firmie - czym jest i jakie korzyści niesie?
- Aliplast przedstawia system okienny GENESIS 65
- ACS 50 OPTIGLASS - CAŁOSZKLANE ŚCIANY PRZESUWNE DO OGRODÓW LETNICH
- Jaki system drzwi przesuwnych wybrać?
- Venuro - drzwi, które wyznaczają nowe granice designu
- Platynowy Medal EcoVadis dla Grupy Corialis
- Nowe opcje projektowania i aranżacji
- Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
- Jakie okna do domu wybrać? Podpowiadamy!
- ASH 80 HYBRID - NOWY WYMIAR OKNA. NOWA ERA ARCHITEKTURY
- Jakie znaczenie ma głębokość zabudowy okna?
- Ściana osłonowa PROCURAL PF152A - montaż na podkonstrukcji
- Budynki przyszłości - energooszczędne, piękne i funkcjonalne. Aluprof wspiera Green Building Summit
- Powroty ze szkoły - co zamiast klucza? Nowoczesne rozwiązania do drzwi
- Jesienna promocja firmy Hörmann
- Testy systemu ASH 80 Hybrid od Aluron potwierdzają rynkowy przełom
- Schüco Polska z nagrodą European Economic Award 2025
- ASH 80 HYBRID - TECHNOLOGIA, KTÓRA REDEFINIUJE PRZESTRZEŃ


