OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI sponsorem strategicznym Akademii Sandecja
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Współpraca marki WIŚNIOWSKI z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej przynosi korzyści nie tylko obu partnerom. Od teraz znany producent bram, drzwi i ogrodzeń przeleje zdobyte doświadczenie na grunt lokalny, wspierając dziecięcą szkółkę piłkarską działającą przy obecnie pierwszoligowym, a już wkrótce ekstraklasowym klubie Sandecja Nowy Sącz.
Od 2014 roku marka WIŚNIOWSKI może pochwalić się tytułem O?cjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Decyzja o nawiązaniu współpracy zaowocowała wspólnymi sukcesami partnerów. Biało-Czerwoni z meczu na mecz zyskują coraz większe uznanie na arenie międzynarodowej, pnąc się w światowych rankingach i ciesząc serca milionów kibiców. Partnerstwo z drużyną o tak wysokiej randze pozwoliło marce WIŚNIOWSKI na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie potencjału sportowego i przeniesienie go na grunt lokalny.
Zdobyte doświadczenie marka WIŚNIOWSKI od teraz przeleje na najmłodszych piłkarzy, zrzeszonych w akademii beniaminka Ekstraklasy klubu Sandecja Nowy Sącz. Jako Sponsor Strategiczny Akademii Sandecja marka WIŚNIOWSKI wesprze klub w wychowaniu nowego pokolenia świetnie wyszkolonych piłkarzy.
„Podpisanie umowy z Akademią Sandecja to kolejny krok wykorzystywania potencjału regionu. Akademia Sandecja oferuje młodym zawodnikom profesjonalną opiekę trenerską i daje możliwość rozwoju przez szerszy pryzmat wychowawczy: wpajanie dyscypliny, zasad współpracy i zdrowej rywalizacji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie właściwie wykorzystamy szanse drzemiące w młodych piłkarzach i pomożemy im w zwiększaniu poziomu umiejętności, co być może pomoże nam w przyszłości odkryć talenty na miarę gwiazd światowych boisk” – mówi Irmina Długopolska, specjalista ds. marketingu sportowego ?rmy WIŚNIOWSKI.
Akademia Sandecja skupia niemal 300 zawodników wywodzących się zarówno z Nowego Sącza, jak i jego okolic. Do szkółki uczęszczają zawodnicy z Krynicy – Zdroju, Szczawnicy, Limanowej oraz Gorlic. Lata doświadczenia w marketingu sportowym ?rmy WIŚNIOWSKI i sportowa pasja młodych adeptów piłki nożnej to obiecujące połączenie, które doskonale wróży na przyszłość.

WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
NOWOŚCI
- Dlaczego drzwi tarasowe HS są tak popularne? Odkryj zalety HS-ów
- Jak pracować wygodniej? Wielozadaniowe stoły robocze dla fachowca i majsterkowicza
- 55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL
- Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
- Drugie życie aluminium. Jak okna wracają na rynek w nowej formie
- Aluminium i akustyka - jak budować ciszę w hałaśliwym świecie?
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
- Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
- ALURON LINE - NOWA KOLEKCJA KLAMEK DO NOWOCZESNEJ STOLARKI ALUMINIOWEJ
- Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
- Aluprof po raz 17. z tytułem Lidera Rynku Stolarki!
- NOWY SHOWROOM PROCURAL W MISTRZOWSKIEJ ODSŁONIE
- System klucza w małej firmie - czym jest i jakie korzyści niesie?
- Aliplast przedstawia system okienny GENESIS 65
- ACS 50 OPTIGLASS - CAŁOSZKLANE ŚCIANY PRZESUWNE DO OGRODÓW LETNICH
- Jaki system drzwi przesuwnych wybrać?
- Venuro - drzwi, które wyznaczają nowe granice designu
- Platynowy Medal EcoVadis dla Grupy Corialis
- Nowe opcje projektowania i aranżacji
- Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
- Jakie okna do domu wybrać? Podpowiadamy!
- ASH 80 HYBRID - NOWY WYMIAR OKNA. NOWA ERA ARCHITEKTURY
- Jakie znaczenie ma głębokość zabudowy okna?
- Ściana osłonowa PROCURAL PF152A - montaż na podkonstrukcji
- Budynki przyszłości - energooszczędne, piękne i funkcjonalne. Aluprof wspiera Green Building Summit
- Powroty ze szkoły - co zamiast klucza? Nowoczesne rozwiązania do drzwi
- Jesienna promocja firmy Hörmann
- Testy systemu ASH 80 Hybrid od Aluron potwierdzają rynkowy przełom
- Schüco Polska z nagrodą European Economic Award 2025
- ASH 80 HYBRID - TECHNOLOGIA, KTÓRA REDEFINIUJE PRZESTRZEŃ


