REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI sponsorem strategicznym Akademii Sandecja
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Współpraca marki WIŚNIOWSKI z Reprezentacją Polski w Piłce Nożnej przynosi korzyści nie tylko obu partnerom. Od teraz znany producent bram, drzwi i ogrodzeń przeleje zdobyte doświadczenie na grunt lokalny, wspierając dziecięcą szkółkę piłkarską działającą przy obecnie pierwszoligowym, a już wkrótce ekstraklasowym klubie Sandecja Nowy Sącz.
Od 2014 roku marka WIŚNIOWSKI może pochwalić się tytułem O?cjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Decyzja o nawiązaniu współpracy zaowocowała wspólnymi sukcesami partnerów. Biało-Czerwoni z meczu na mecz zyskują coraz większe uznanie na arenie międzynarodowej, pnąc się w światowych rankingach i ciesząc serca milionów kibiców. Partnerstwo z drużyną o tak wysokiej randze pozwoliło marce WIŚNIOWSKI na jeszcze efektywniejsze wykorzystanie potencjału sportowego i przeniesienie go na grunt lokalny.
Zdobyte doświadczenie marka WIŚNIOWSKI od teraz przeleje na najmłodszych piłkarzy, zrzeszonych w akademii beniaminka Ekstraklasy klubu Sandecja Nowy Sącz. Jako Sponsor Strategiczny Akademii Sandecja marka WIŚNIOWSKI wesprze klub w wychowaniu nowego pokolenia świetnie wyszkolonych piłkarzy.
„Podpisanie umowy z Akademią Sandecja to kolejny krok wykorzystywania potencjału regionu. Akademia Sandecja oferuje młodym zawodnikom profesjonalną opiekę trenerską i daje możliwość rozwoju przez szerszy pryzmat wychowawczy: wpajanie dyscypliny, zasad współpracy i zdrowej rywalizacji. Jesteśmy przekonani, że wspólnie właściwie wykorzystamy szanse drzemiące w młodych piłkarzach i pomożemy im w zwiększaniu poziomu umiejętności, co być może pomoże nam w przyszłości odkryć talenty na miarę gwiazd światowych boisk” – mówi Irmina Długopolska, specjalista ds. marketingu sportowego ?rmy WIŚNIOWSKI.
Akademia Sandecja skupia niemal 300 zawodników wywodzących się zarówno z Nowego Sącza, jak i jego okolic. Do szkółki uczęszczają zawodnicy z Krynicy – Zdroju, Szczawnicy, Limanowej oraz Gorlic. Lata doświadczenia w marketingu sportowym ?rmy WIŚNIOWSKI i sportowa pasja młodych adeptów piłki nożnej to obiecujące połączenie, które doskonale wróży na przyszłość.
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
NOWOŚCI
- Firma Hörmann Polska przystąpiła do Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska)
- Pompy ciepła w artykułach grozy
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco