REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Podsumowania czas... czyli WIŚNIOWSKI w 2016 roku
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Ubiegły rok 2016 firma WIŚNIOWSKI może podsumować jako bardzo udany. To czas intensywnej pracy na rzecz rozwoju przedsiębiorstwa, dalszych inwestycji budowlanych, wielu odważnych, biznesowych decyzji, a także pełnych sukcesu działań społecznych. W nowym 2017 roku firma WIŚNIOWSKI nie zwalnia tempa.
Firma WIŚNIOWSKI w roku 2016 postawiła silny akcent na rozwój sieci dystrybucji i nowatorskie podejście do ekspozycji oraz promocji swoich produktów. Budowa salonów ekspozycyjnych w podwarszawskich Łomiankach oraz Rudzie Śląskiej to kolejny krok w tym kierunku. Celem tego projektu była realizacji idei przestrzeni, w której klient indywidualny, partner handlowy, inwestor czy architekt może na własne oczy sprawdzić, jak produkty funkcjonują w naturalnych warunkach, w warunkach codziennego użytkowania. Planowane są już następne inwestycje tego typu.
Co-branding z firmą Somfy to kolejne duże przedsięwzięcie realizowane w mijającym roku. Połączenie dwóch prestiżowych marek, które postawiły przed sobą zadanie stworzenia najwyższej jakości produktu. Wspólna wizja i doskonała współpraca pozwoliła wprowadzić na rynek napęd METRO. Jest on połączeniem sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI.
To jednak nie jedyny wyjątkowy projekt, który w ubiegłym roku prowadziła firma WIŚNIOWSKI. Finał akcji „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie”, do której zaproszono podopiecznych domów dziecka z całej Polski, pozwolił zaangażować do wspólnego działania lokalne społeczności i zapewnić bezpieczeństwo wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych. Zwycięzcy konkursu otrzymali produkty marki WIŚNIOWSKI, które bezpłatnie zamontowali partnerzy akcji.
Rok 2016 przyniósł również wielkie święto kibiców piłkarskich, w którego celebracji nie mogło zabraknąć firmy WIŚNIOWSKI – Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski. Podczas turnieju Euro 2016 marka wspierała piłkarzy nie tylko na boisku. Zadbała także o bezpieczny transport Biało-Czerwonych na zgrupowania, a w stadionowych kuluarach wspólnie z kibicami zagrzewała ich do walki o zwycięstwo.
- Sukcesywnie i rozważnie poszerzamy swoją obecność na rynkach zagranicznych, prezentowana oferta spotyka się z coraz większym zainteresowaniem i uznaniem tamtejszych klientów. Oczywiście, nie odpuszczamy działań na terenie Polski. Potwierdzeniem jest chociażby tytuł Lidera Branży przyznany nam po raz piąty z rzędu przez Centrum Analiz Branżowych oraz nominacja do Nagrody Gospodarczej Prezydenta. To dla nas pozytywne podsumowanie tegorocznej działalności i potwierdzenie, iż obraliśmy właściwą ścieżkę rozwoju – mówi Krystyna Baran, prezes firmy WIŚNIOWSKI.
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
NOWOŚCI
- Firma Hörmann Polska przystąpiła do Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska)
- Pompy ciepła w artykułach grozy
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco