REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI powered by Somfy - napędzani współpracą
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Wielu przedsiębiorców uważa, że ciężko pracować należy tylko i wyłącznie dla, i na siebie. Szukają przeróżnych sposobów na rozwój, zwiększenie sprzedaży, kosztowne zabiegi marketingowe. A gdyby tak połączyć siły? Sprawdziły to firmy WIŚNIOWSKI i SOMFY, napędzając się współpracą. O efektach, celach i wspólnej wizji opowiedzieli podczas poniedziałkowej konferencji prasowej.
Łączenie prestiżowych marek jest praktykowane na całym świecie. Daje ono wielowymiarowe, wymierne korzyści. Tak samo jest i w przypadku współpracy marki WIŚNIOWSKI i Somfy, o czym mogli się dowiedzieć goście, którzy zebrali się w salonie ekspozycyjnym firmy WIŚNIOWSKI w Sadowej. O sile dwóch marek oraz nowym produkcie opowiadali dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI - Katarzyna Świderska, menedżer grup produktowych bramy garażowe, przemysłowe, stolarka, automatyka – Marcin Strzelec oraz dyrektor zarządzający w Somfy Radosław Borkowski.
Współpraca marki WIŚNIOWSKI i Somfy to przykład najgłębszego co-brandingu zwanego: complementary competence co-branding. Ich wspólna wizja, aby tworzyć produkty zapewniające bezpieczeństwo i komfort, a zarazem łatwość obsługi, zaowocowała powstaniem nowej jakości w kategorii napędów obsługujących bramy garażowe. Stworzony wspólnie napęd METRO to połączenie sprawdzonej technologii Somfy z wyjątkową obudową, opracowaną zgodnie ze standardami stylistycznymi marki WIŚNIOWSKI. To produkt o wyjątkowych parametrach technicznych, zamknięty w niebanalnej, ponadczasowej obudowie.
Nie powstałby tak wyjątkowy produkt, gdyby nie współpraca dwóch marek, które jakość stawiają na pierwszym miejscu – WIŚNIOWSKI i Somfy. Razem tworzą partnerstwo idealne, oparte na wspólnym celu. Jest nim przede wszystkim dostarczanie klientom inteligentnych rozwiązań, których oczekują, odznaczających się niezawodnością, trwałością i bezkompromisową jakością. Poznaj METRO.
- Dzięki co-brandingowi z firmą Somfy, oferujemy naszym klientom nową wartość – automatyczne bramy garażowe wyposażone w napęd METRO o najlepszych parametrach technicznych oraz ponadczasowych walorach estetycznych. Wspólnie z firmą Somfy możemy popularyzować rozwiązania z zakresu automatycznych bram garażowych oraz technologii inteligentnych, rozszerzając krąg odbiorców, wzbogacając wizerunek i budując głębsze relacje odbiorcy z marką – mówi Marcin Strzelec Menedżer Grup Produktowych Bramy Garażowe, Przemysłowe, Stolarka, Automatyka
- Jako światowy lider w zakresie automatyki i systemów sterowania realizujemy innowacyjne projekty, często wyprzedzając najśmielsze oczekiwania naszych klientów. Efekt naszej współpracy z firmą WIŚNIOWSKI, czyli napęd METRO, będzie na pewno przełomem w branży, nie tylko ze względu na precyzyjną konfigurację układu napędowego i uniwersalną stylistykę, ale przede wszystkim na sam fakt synergii dwóch silnych marek – podsumowuje Radosław Borkowski, Dyrektor Zarządzający w Somfy Sp. z o.o.
WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl
NOWOŚCI
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco
- Sukces "Future Builders" 2024. Architekci i eksperci debatowali na temat przyszłości budownictwa
- Aluron na Ogólnopolskim Forum Stolarki 2024