OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Rusza nowa kampania wizerunkowa firmy KRISPOL na antenie RMF FM
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

W najbliższy poniedziałek 12 września startuje kampania radiowa firmy KRISPOL na antenie stacji RMF FM.
Między 12 września a 6 listopada 2016 spoty reklamowe marki KRISPOL zostaną wyemitowane niemal 500 razy.
Wybór stacji RMF FM był podyktowany największą popularnością tego radia, a także historią naszej dotychczasowej współpracy - podkreśla Katarzyna Kozłowska, Kierownik Marketingu KRISPOL. - To najchętniej słuchana stacja radiowa w Polsce, a kampanie emitowane na jej antenie przynoszą nam wymierne efekty.
Obecna współpraca z radiem jest kontynuacją działań w ramach kampanii „KRISPOL – Gwarancja spokoju”, z udziałem Ambasadora marki KRISPOL – Łukasza Piszczka. Nazwisko i głos sportowca będą się pojawiać w spotach. Aby podkreślić współpracę z nowym Ambasadorem firma wybrała na czas emisji Fakty Sportowe.
Promocja sportu jest od lat znakiem rozpoznawczym firmy KRISPOL. Dzięki sponsoringowi Faktów Sportowych, emitowanych bezpośrednio po Faktach RMF FM, docieramy z naszym komunikatem do milionów słuchaczy – dodaje K. Kozłowska. – To jedno z naszych licznych działań marketingowych, wspierających działalność Partnerów Handlowych KRISPOL. Ponownie wzmacniamy naszą obecność w mediach w tym momencie roku, w którym zapada wiele ważnych decyzji zakupowych.
Przy zakupie mediów firmę wspiera dom mediowy Media Concept.
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL (press box)
NOWOŚCI
- Dlaczego drzwi tarasowe HS są tak popularne? Odkryj zalety HS-ów
- Jak pracować wygodniej? Wielozadaniowe stoły robocze dla fachowca i majsterkowicza
- 55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL
- Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
- Drugie życie aluminium. Jak okna wracają na rynek w nowej formie
- Aluminium i akustyka - jak budować ciszę w hałaśliwym świecie?
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
- Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
- ALURON LINE - NOWA KOLEKCJA KLAMEK DO NOWOCZESNEJ STOLARKI ALUMINIOWEJ
- Segmentowa czy uchylna? Wybieramy dobrą bramę garażową do domu
- Aluprof po raz 17. z tytułem Lidera Rynku Stolarki!
- NOWY SHOWROOM PROCURAL W MISTRZOWSKIEJ ODSŁONIE
- System klucza w małej firmie - czym jest i jakie korzyści niesie?
- Aliplast przedstawia system okienny GENESIS 65
- ACS 50 OPTIGLASS - CAŁOSZKLANE ŚCIANY PRZESUWNE DO OGRODÓW LETNICH
- Jaki system drzwi przesuwnych wybrać?
- Venuro - drzwi, które wyznaczają nowe granice designu
- Platynowy Medal EcoVadis dla Grupy Corialis
- Nowe opcje projektowania i aranżacji
- Szymon Marciniak gościem rozmów z cyklu Future Builders
- Jakie okna do domu wybrać? Podpowiadamy!
- ASH 80 HYBRID - NOWY WYMIAR OKNA. NOWA ERA ARCHITEKTURY
- Jakie znaczenie ma głębokość zabudowy okna?
- Ściana osłonowa PROCURAL PF152A - montaż na podkonstrukcji
- Budynki przyszłości - energooszczędne, piękne i funkcjonalne. Aluprof wspiera Green Building Summit
- Powroty ze szkoły - co zamiast klucza? Nowoczesne rozwiązania do drzwi
- Jesienna promocja firmy Hörmann
- Testy systemu ASH 80 Hybrid od Aluron potwierdzają rynkowy przełom
- Schüco Polska z nagrodą European Economic Award 2025
- ASH 80 HYBRID - TECHNOLOGIA, KTÓRA REDEFINIUJE PRZESTRZEŃ


