REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
OKNOPLAST rozszerza horyzonty - nowa era z drewnianymi oknami premium
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Grupa OKNOPLAST, jeden z wiodących producentów okien w Europie, intensyfikuje rozwój w segmencie premium. Do grupy dołączyła właśnie austriacka firma produkująca okna pod marką Hrachowina.
To jedna z najstarszych i najbardziej prestiżowych firm w Europie, działająca od 1908 roku. Hrachowina specjalizuje się w produkcji okien drewnianych oraz drewniano-aluminiowych, cenionych za doskonałą estetykę, precyzję wykonania i wykorzystanie najwyższej jakości naturalnych materiałów. Włączenie do oferty produktów Hrachowiny to strategiczny krok, który pozwala OKNOPLAST na dalsze umocnienie swojej pozycji na międzynarodowym rynku okien. Do tej pory firma koncentrowała się na produkcji okien z PVC i aluminium. Teraz, dzięki produktom drewnianym, oferta Grupy OKNOPLAST zostaje rozszerzona o rozwiązania, które są szczególnie cenione przez klientów poszukujących ekologicznych i naturalnych materiałów w architekturze. Nowa oferta umożliwia klientom wybór spośród różnych rozwiązań, które idealnie odpowiadają ich osobistym preferencjom i wymaganiom. OKNOPLAST łączy nowoczesność z naturalnym stylem, oferując produkty, które są zarówno estetyczne, jak i energooszczędne.
„Wybór austriackiej firmy Hrachowina był strategicznym posunięciem. Produkcja okien drewnianych i drewniano-aluminiowych wymaga bowiem długiej tradycji i doświadczenia, których nie oferują producenci okien drewnianych w Polsce. Kluczowe znaczenie miały tu normy jakościowe i specyfika budownictwa, w którym drewniana stolarka znajduje zastosowanie – szczególnie w projektach na terenach alpejskich, gdzie liczy się zarówno estetyka, jak i doskonałe właściwości izolacyjne. Hrachowina, z ponad 115-letnim doświadczeniem, idealnie wpisuje się w te wymagania, dostarczając produkty najwyższej jakości, które odpowiadają na potrzeby klientów z segmentu top premium.” tłumaczy Prezes Grupy, Mikołaj Placek.
Grupa OKNOPLAST planuje wprowadzenie produktów Hrachowiny na nowe rynki międzynarodowe. W pierwszej kolejności produkty te pojawią się we Włoszech,a następnie na rynku niemieckim i francuskim. Dołączenie producenta i marki Hrachowina to kluczowy krok w strategii rozwoju Grupy OKNOPLAST, umożliwiający wprowadzenie innowacyjnych i ekskluzywnych rozwiązań na międzynarodowe rynki oraz umocnienie pozycji firmy jako dostawcy kompleksowych rozwiązań premium.
OKNOPLAST
NOWOŚCI
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco
- Sukces "Future Builders" 2024. Architekci i eksperci debatowali na temat przyszłości budownictwa
- Aluron na Ogólnopolskim Forum Stolarki 2024