REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
KRISPOL 1. LIGA podsumowuje sezon i podaje statystyki
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze PlusLigi dzięki wsparciu sponsorów mogło podnosić swój poziom i stać się jeszcze bardziej atrakcyjne dla kibiców oraz partnerów. Kluczową decyzją, która wpłynęła na coraz większą profesjonalizację rozgrywek było wsparcie tytularnego sponsora rozgrywek – firmy KRISPOL.
– Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów – mówił przed sezonem Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. – Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga Mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie.
Prezes Polskiej Ligi Siatkówki Paweł Zagumny nie krył zadowolenia z pozyskania tak ważnego partnera biznesowego. – Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora – podkreśla Zagumny. – Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych.
Elektryzującą walkę o ligowe medale uniemożliwiła pandemia koronawirusa. Udało się do czasu zatrzymania KRISPOL 1. Ligi rozegrać 177 meczów. Po raz pierwszy w historii walczono także o Puchar KRISPOL 1. Ligi, triumfowała w nim drużyna BBTS Bielsko-Biała, a impreza zebrała mnóstwo pochwał za organizację i doskonałą promocję siatkówki.
Profesjonalizacji i podnoszeniu atrakcyjności widowisk na zapleczu PlusLigi sprzyjała także Telewizja Polsat, której transmisje z 23 ligowych meczów obejrzało ponad 800 tysięcy widzów. Z kolei spotkania przyciągnęły do hal 72132 kibiców. Aż 39,6 mln zł wyniósł łączny ekwiwalent reklamowy KRISPOL 1. Ligi Mężczyzn.
– Cieszy nas udana współpraca z Polską Ligą Siatkówki – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy KRISPOL. – Szkoda tylko, że pandemia zabrała nam wszystkim możliwość oglądania sportowej walki o medale w KRISPOL 1. Lidze, bo emocji byłoby na pewno co nie miara – dodaje.
– Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie KRISPOL za ten sezon wspólnej, bardzo dobrej pracy – dodaje prezes Zagumny. – Przy wsparciu naszych nowych partnerów możemy z optymizmem patrzeć w przyszłość i liczyć na dalszy rozwój. W sezonie 2020/2021 już pod nową nazwą i z nowym partnerem, lecz dokładnie z takimi samymi celami.
Przypomnijmy, że Polska Liga Siatkówki oraz firma KRISPOL dynamicznie rozwijają współpracę, którą zapoczątkował sezon 2019/2020 KRIPSOL 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej jeszcze mocniej zaangażuje się we wspieranie flagowych rozgrywek prowadzonych przez PLS. A zaplecze Ligi Mistrzów Świata wystartuje jako TAURON 1. Liga Mężczyzn.
Podsumowanie sezonu jest również dostępne na kanale Youtube producenta: https://www.youtube.com/watch?v=2KWFtuhb8Ig
KRISPOL
press box
NOWOŚCI
- Firma Hörmann Polska przystąpiła do Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska)
- Pompy ciepła w artykułach grozy
- Całoszklana zabudowa przesuwna MB-OpenSlide
- Cyrkularne rozwiązania Schüco na BAU 2025
- Aluprof z kolejnym sukcesem branżowym
- Dni otwarte w Salonach KRISHOME
- Nowość w ofercie Aluron - Lamele elewacyjne typu Z - System ACS SUN PRO
- Detale, które tworzą system - 5 cech dobrego okna HS
- III Charytatywny Turniej w Piłce Nożnej Fundacji Grupy Aliplast
- KRISHOME: Zatrzymaj hałas, zyskaj spokój
- Siegenia: Wymiana okien - wszystko, co musisz o niej wiedzieć
- Niezatapialna jakość zrównoważonych okien Schüco