REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
WIŚNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiązania branży stolarki
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
Wybrano najlepsze produkty branży stolarki. Wyróżnienia z rąk przedstawicieli Informatora Branżowego Stolarka VIP powędrowały do dwóch produktów marki WIŚNIOWSKI. Nagrodzone zostały automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.
Od początku działalności rozwój i innowacyjność są dla firmy WIŚNIOWSKI kwestiami kluczowymi. To dzięki nim udało się wypracować renomę i markę, która dziś jednoznacznie kojarzy się z najwyższą jakością i solidnością. O sile marki świadczą także liczne nagrody. Tym razem tytuł Innowacyjne Rozwiązania Branży Stolarki, uzyskały dwa produkty marki WIŚNIOWSKI. Pierwszym z nich są automatyczne, podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HS. Dzięki dodaniu do nich napędu i to w wersji io, możemy włączyć go w świat inteligentnych technologii smartCONNECTED. Jury doceniło funkcjonalność i ponadczasowość tego rozwiązania. Drzwi te idealnie sprawdzają się w budynkach jednorodzinnych, apartamentach lub hotelach. Dodatkowo, zastosowanie niskiego progu znacząco wpływa na komfort użytkowania i stanowi idealne rozwiązanie dla osób mających problemy z poruszaniem się. Drugim nagrodzonym produktem jest najnowsza kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie i to w 16 wyjątkowych, strukturalnych barwach. Ta kolekcja łączy przede wszystkim cechy projektowania zorientowanego na spójność przestrzeni. Inspiruje, tworzy oraz wyznacza trendy, których design oparty jest o niepowtarzalny, jednolity wygląd. Najnowsze wyróżnienie to tylko potwierdzenie wysokiej jakości produktów, konkurencyjności i walorów użytkowych tej marki.
„Cieszymy się, że proponowane przez nas rozwiązania pozwalają nie tylko spełniać oczekiwania inwestorów, ale również uczestniczyć w wyznaczaniu rynkowych trendów i kreowaniu otaczającej nas rzeczywistości. Już na etapie projektowania, niezależnie od rodzaju produktu nad którym pracujemy, pozostajemy wierni dobrej praktyce projektowej i wartościom takim jak spójność i innowacyjność – podkreśla Katarzyna Świderska - dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.
WIŚNIOWSKI
press box
NOWOŚCI
- NITUS - dwie dekady rozwoju w branży stolarki otworowej
- MB-MM50N - nowoczesna fasada w skandynawskim duchu
- Raport zrównoważonego rozwoju Planet Passionate za rok 2023 już dostępny!
- Schüco Perfect - perfekcyjna integracja funkcji w jednym oknie
- Zakończyła się druga edycja szkoleń Aluron ALU-MEETING
- Hörmann na targach SECUREX 2024. 23-25 kwietnia 2024, Poznań
- Instalacje fotowoltaiczne na dachach Aliplastu
- O czym pamiętać, wybierając drzwi i okna na taras?
- Okna Schüco FocusIng z PVC-U o obniżonym śladzie węglowym
- Drzwi AS 178HS PRO SLIM wariant ULTRA. Pierwsze minimalistyczne rozwiązanie do drzwi HST
- Renowacja i termomodernizacja budynków a nowoczesne okna i drzwi
- Mamy to! Otwarcie Showroomu Yawal w Bratysławie