REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
W ostatni tydzień sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna KRISPOL prowadzona pod hasłem „Gwarancja spokoju podczas budowy domu?” z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka, na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpoczęła się promocją w telewizji. Następnie przeniosła się w kanały VOD, wspierane działaniami w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
Marka KRISPOL wyemitowała materiał filmowy „making of” przedstawiający kulisy powstania spotu. Oto on: https://www.youtube.com/watch?v=-n_jOYsvN5g
KRISPOL
press box
NOWOŚCI
- NITUS - dwie dekady rozwoju w branży stolarki otworowej
- MB-MM50N - nowoczesna fasada w skandynawskim duchu
- Raport zrównoważonego rozwoju Planet Passionate za rok 2023 już dostępny!
- Schüco Perfect - perfekcyjna integracja funkcji w jednym oknie
- Zakończyła się druga edycja szkoleń Aluron ALU-MEETING
- Hörmann na targach SECUREX 2024. 23-25 kwietnia 2024, Poznań
- Instalacje fotowoltaiczne na dachach Aliplastu
- O czym pamiętać, wybierając drzwi i okna na taras?
- Okna Schüco FocusIng z PVC-U o obniżonym śladzie węglowym
- Drzwi AS 178HS PRO SLIM wariant ULTRA. Pierwsze minimalistyczne rozwiązanie do drzwi HST
- Renowacja i termomodernizacja budynków a nowoczesne okna i drzwi
- Mamy to! Otwarcie Showroomu Yawal w Bratysławie