OSŁONY I FASADY

POPULARNE TEKSTY
Hörmann partnerem kampanii społecznej Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
„Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń” - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania społeczna Związku POiD. Ma ona uświadomić Polakom, jak istotne dla środowiska są wybory podejmowane podczas budowy i remontu naszych domów. Firma Hörmann, dla której budownictwo ekologiczne jest priorytetem, została partnerem tej kampanii w dwóch kategoriach: drzwi zewnętrzne i bramy garażowe.
Wraz z innymi uczestnikami akcji Hörmann udowadniać będzie, że budując, remontując i eksploatując swoje domy w sposób zrównoważony, możemy zadbać o przyszłość dzieci i wnuków. Przekonywać będzie do wyboru materiałów budowlanych przyjaznych dla klimatu. Takich, których konstrukcja, umożliwiając eksploatację bez strat energii, minimalizuje emisję CO2. W rozmaity sposób promować będzie energooszczędne technologie i ekologiczne techniki montażowe.
To już druga odsłona akcji Dobry Montaż, w którą zaangażowała się firma Hörmann. Celem poprzedniej było zwrócenie uwagi inwestorów na to, jak ważny jest odpowiedni montaż stolarki budowlanej.
W ciągu 7 lat kampanii przeprowadzono wiele warsztatów, szkoleń i pokazów fachowego montażu. Podczas pięciu edycji MONTERIADY na targach Budma monterzy firmy Hörmann demonstrowali, jak prawidłowo zamontować bramę garażową i drzwi wejściowe. Niektóre klasy w szkołach budowlanych objęto specjalnym patronatem. Efektem tych wszystkich działań jest podniesienie świadomości roli dobrego montażu zarówno wśród monterów, jak inwestorów oraz przywrócenie rangi zawodowi montera stolarki budowlanej.
Nowa kampania edukacyjna „Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń” ma ułatwić wybór produktów i rozwiązań przyjaznych dla Planety i pokazać wpływ energooszczędnych rozwiązań na minimalizowanie emisji CO2.
Honorowy patronat nad nią objęły: Ministerstwo Klimatu i Środowiska, Ministerstwo Rozwoju i Technologii oraz Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Hörmann Polska
press box
NOWOŚCI
- Nowoczesny magazyn farb w PROCURAL
- Aluprof rozwija edukację jako strategiczny trend w przemyśle aluminiowym
- Jak mądrze wybrać nowe okna i drzwi z PVC-U?
- Architektura otwarta na zieleń. Rośnie globalny rynek pergoli - i potrzeba całorocznych tarasów
- PERFEKCJA W DETALU: ROZWIĄZANIA BEZPROGOWE OD ALURON
- Dzień Dawcy Szpiku Kostnego w PROCURAL
- Wielofunkcyjna ochrona budynku przed słońcem - Schüco FACID M
- Dom przyszłości zaczyna się od materiałów. Aluprof sprawdził, jaką rolę odgrywa w nim aluminium
- KRISHOME: "Trzeba żyć na petardzie" - KRISHOME na Mazurach buduje zespół z pasją
- Nowa kolorystyka osłon zewnętrznych ANWIS
- Aluprof został uhonorowany wyróżnieniami Budowlanej Marki Roku 2025 oraz Championa Roku 2025
- System okien kuloodpornych PROCURAL nagrodzony w kategorii: innowacja
- SIEGENIA: sterowanie nawiewnikami za pomocą KNX
- Próg do drzwi tarasowych HS: bez barier i kompromisów
- Inteligentna ochrona domu podczas wakacyjnych wyjazdów
- ARTEVO TERRA - okna przyszłości z nagrodą Red Dot Award 2025
- Racjonalna modernizacja dzięki zielonym technologiom
- PROCURAL - PARTNEREM GŁÓWNYM KONGRESU STOLARKI POLSKIEJ
- Ukryte odwodnienie liniowe, widoczne korzyści - system AS LD od Aluron
- Drzwi tarasowe HS - bezpieczne dla dzieci
- Aluron - balustrady typu portfenetr dla wszystkich systemów PVC
- Dom szeroko otwarty na naturę - drzwi składano-przesuwne Schüco AS FD 90.HI
- Nowość w ofercie systemów zadaszeń Aliplast - pergola NUUN FABRIC
- Nowa kolekcja tkanin plisowanych ANWIS - nowoczesne wzornictwo, funkcjonalność i zrównoważony rozwój
- Fasada antywłamaniowa PROCURAL PF152 przebadana pod kątem włamań
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS
- Okna Schüco PVC-U z ukrytą osłoną przeciwsłoneczną
- Drzwi AS 178HS Modern - mniej elementów, więcej możliwości
- Rozwiązania do domu inteligentnego - drzwi i okna
- Kolejny krok w kierunku przyszłości zrównoważonego budownictwa