OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju w Somfy Polska
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju (European Sustainable Development Week) to ogólnoeuropejska akcja, która zaprasza do organizowania wydarzeń odpowiadających na zagadnienia zobowiązań Agendy ONZ 2030, w zakresie ochrony środowiska i stałego monitorowania jego stanu na świecie. W tym czasie Somfy Polska realizuje m.in. akcję „Kręcimy i sadzimy”, w której pracownicy swoją aktywność sportową zamieniają na sadzonki drzew. W ten sposób polski oddział firmy podkreśla dodatkowo długotrwałe zaangażowanie marki na rzecz środowiska – w 2020 r. już ponad 50 proc. produktów sprzedawanych globalnie przez Grupę Somfy jest oznaczonych znakiem Act For Green.
W ramach inicjatywy Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Rozwoju szereg organizacji, instytucji naukowych, kulturalnych, jednostek samorządowych, firm i osób prywatnych inicjuje wydarzenia, które mają przyczynić się do budowy lepszego świata dziś i w przyszłości z myślą o zdrowiu i środowisku. Od 20 do 25 września odbywa się w całej Europie wiele imprez związanych z tą ideą, m.in. webinary, warsztaty, wycieczki rowerowe czy konkursy fotograficzne. W tym czasie Somfy Polska zachęca pracowników do aktywnego, ekologicznego życia, podkreślając zaangażowanie marki zrównoważonego rozwoju w skali globalnej.
„Zgodnie z naszą misją inspirowania lepszej jakości życia, dostępnego dla wszystkich, włączamy się w promowanie idei zrównoważonego rozwoju. W ramach inicjatywy Somfy o nazwie Act for Green od lat działamy na rzecz redukcji emisji CO2 do atmosfery, wdrażając surowe kryteria ekoprojektowania produktów, uwzględniające cały cykl ich życia. Dzisiaj już ponad 50 proc. sprzedawanych napędów i smart systemów do zarządzania domem i budynkami posiada certyfikat Act for Green” – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.
We wrześniu Somfy Polska podejmuje działania na rzecz klimatu zgodnie z 13. Celem Zrównoważonego Rozwoju określonym w Agendzie ONZ 2030. Marka angażuje swoich pracowników w pielęgnowanie dobrych nawyków ekologicznych oraz przypomina, jak ważne jest wykorzystywanie surowców wtórnych.
„We wrześniu zaproponowaliśmy naszym pracownikom zabawę #KręcimyiSadzimy. Kilometry z jazdy na rowerze, ale też zdobyte poprzez inne aktywności zamieniamy na sadzonki drzew, które na wiosnę 2021 razem posadzimy w obszarze należącym do Nadleśnictwa Nawojowa, położonego na terenie Beskidu Sądeckiego i Niskiego. Dzięki temu stworzymy nowe połacie lasu, które poprawiają czystość powietrza i zapewnią schronienie zwierzętom. Przyjemność z aktywności ruchowej zamienimy na więcej tlenu dla planety, poprawiając jednocześnie stan naszego zdrowia – komentuje Aleksandra Pyziak, marketing manager i eko-ambasador w Somfy Polska. Pracownicy, którzy przyłączą się do akcji liczą kilometry za pomocą aplikacji Endomodo. Polski oddział Somfy angażuje swój zespół również w inne inicjatywy, m.in. w zbiórkę makulatury, zyski z której pokryją zakup tlenotwórczych roślin do warszawskiego biura i technologicznego showroomu marki Happy Home Somfy w Warszawie.
Somfy Polska
NOWOŚCI
- Styl i energooszczędność w jednym - jak dobrać ciepłe drzwi wejściowe z efektem wow?
- SYSTEM ASH 80 HYBRID DOSTĘPNY W OPROGRAMOWANIU KLAES
- Montaż okien z podwaliną - fundament trwałości i szczelności
- Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
- Dzielmy się dobrem - razem możemy więcej!
- Zatrzymaj ciepło w domu
- Nowa aplikacja Wavin Sentio - przejmij kontrolę nad domowym komfortem
- Okna jako źródło ogrzewania? Sposób na ciepły dom ze szkłem grzewczym EGLAS
- Anwis podsumowuje inwestycje rozwojowe w 2025
- Technologie i usługi Schüco nagrodzone tytułem Top Marka 2026
- Domek ogrodowy Juno w niższej cenie podczas Black Week
- SZKOLENIA Z OBSŁUGI ALURONCAD - RUSZAJĄ ZAPISY NA EDYCJĘ STYCZEŃ/LUTY 2026
- Jak zadbać o czyste powietrze? Modernizacja domu dla lepszego klimatu
- Podsumowanie konferencji dla architektów
- Architektura wrażliwa na ludzkie potrzeby
- Jaki napęd do bramy garażowej wybrać?
- Nowe okno Schüco FocusIng MD - więcej korzyści dla bilansu i środowiska
- Zalety pochwytu ze zintegrowanym czytnikiem - okiem eksperta G-U Polska
- Design i funkcjonalność w ogrodzie
- Nowy ekspert w zespole G-U Polska
- Nowoczesne okna PVC-U sposobem na niższe rachunki i poprawę komfortu termicznego w budynkach
- Dlaczego drzwi tarasowe HS są tak popularne? Odkryj zalety HS-ów
- Jak pracować wygodniej? Wielozadaniowe stoły robocze dla fachowca i majsterkowicza
- 55% urządzeń grzewczych na liście ZUM bez numeru EPREL
- Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
- Drugie życie aluminium. Jak okna wracają na rynek w nowej formie
- Aluminium i akustyka - jak budować ciszę w hałaśliwym świecie?
- Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
- Warszawski showroom Aluprof już od roku inspiruje inwestorów i architektów
- ALURON LINE - NOWA KOLEKCJA KLAMEK DO NOWOCZESNEJ STOLARKI ALUMINIOWEJ


