REKLAMA
OSŁONY I FASADY
POPULARNE TEKSTY
OKNOPLAST najsilniejszą marką pośród okien pionowych według rankingu TOP Marka 2019
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
W rankingu TOP Marka 2019, czyli największym badaniu marek w polskich mediach, OKNOPLAST zajął 5 miejsce w kategorii materiałów budowanych oraz 250 pozycję w rankingu ogólnym. Jest to najlepszy wynik wśród producentów okien pionowych.
Ranking TOP Marka 2019, który oparty jest na wskaźniku siły marki w mediach, realizowany jest przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów we współpracy z miesięcznikiem PRESS. Dwunasta edycja badania objęła aż 500 marek z 50 branż. Przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane od 1 lipca 2018 roku do 30 czerwca 2019 roku. Do oceny informacji użyto przede wszystkim wskaźnika impact, czyli szacowanego dotarcia informacji o marce. OKNOPLAST zajął wysoką, bo aż 5 pozycję w kategorii materiałów budowalnych oraz 250 miejsce w rankingu ogólnym.
– Jesteśmy bardzo dumni, że osiągnęliśmy najwyższy wynik wśród producentów okien pionowych. – komentuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKOPLAST – Jest to dla nas potwierdzenie, że pozostajemy silną marką na rynku, która zgodnie z rankingiem, cieszy się dużym impactem, a nasze komunikaty mają szerokie dotarcie.
Siła marki OKNOPLAST
Jak wskazuje raport aż 49% publikacji o OKNOPLAST miało nazwę marki w tytule. Badanie podaje także, że duża część publikacji o przedsiębiorstwie dotyczy produktów, m.in. najnowszego okna Lunar, czy promocji zimowej. Nie bez znaczenia dla siły marki był też fakt, że firma była oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20 i tytularnym partnerem klubu AGH Korona OKNPLAST, który zwyciężył w tym turnieju.
Grupa OKNOPLAST w tym roku obchodzi 25-lecie swojej działalności. Na przestrzeni lat firma konsekwentnie realizuje obraną przed laty strategię, której celem jest m.in. budowanie silnej marki. OKNOPLAST obecny jest 13 rynkach europejskich, a wkrótce planuje dalszą ekspansję. Przedsiębiorstwo wprowadziło na rynek europejski ponad 50 innowacyjnych produktów. Wśród nich znajduje się m.in. okno Lunar, które zostało zaprezentowane w minionym roku.
OKNOPLAST
press box
NOWOŚCI
- Napęd HS ePOWER - najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
- Pergola: jak stworzyć harmonijne przedłużenie domu?
- Okna Schüco z PVC-U z surowców odnawialnych i wtórnych
- Na co zwrócić uwagę przy wyborze stolarki do domu? Część I - drzwi tarasowe HS
- Yawal zaprasza na Dni Otwarte do Showroomu w Warszawie
- Zgłoś swój budynek do konkursu "Obiekt Roku w Systemach Aluprof" - rusza V jubileuszowa edycja
- KRISPOL staje się KRISHOME i wprowadza własną markę stolarki dla domu
- Drzwi do przyszłości - zarządzanie dostępem do domu na odległość
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz