Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Marka WIŚNIOWSKI Partnerem Strategicznym II Ogólnopolskiego Forum Stolarki



W dniach 3-6 października w Warsaw Ptak Expo w Nadarzynie odbywa się II Ogólnopolskie Forum Stolarki, podczas którego można zobaczyć najnowocześniejsze technologie z branży. W ramach wydarzenia po raz pierwszy zostanie zorganizowana Wystawa Innowacji. Marka WIŚNIOWSKI jako prekursor innowacyjnych rozwiązań została partnerem strategicznym tego wydarzenia, a na wystawie pokaże WIŚNIOWSKI Concept – komplementarną ofertę produktową.

Czytaj więcej...

OKNOPLAST partnerem projektu badawczego dotyczącego smogu



We wtorek 1 października w Warszawie odbyła się konferencja przedstawiająca wstępne wyniki pierwszego ogólnopolskiego badania epidemiologicznego, zrealizowanego przez Warszawski Uniwersytet Medyczny, ARC Rynek i Opinia oraz Politechnikę Warszawską.

Czytaj więcej...

KRISPOL rewolucjonizuje system zamawiania okien aluminiowych i zacieśnia współpracę z ALUPROF



KRISPOL połączył siły z jednym z czołowych producentów systemów aluminiowych w Europie, firmą ALUPROF. Dla klienta indywidualnego to przełom w zakupie okien – możliwość miksowania rozwiązań PVC i aluminium bez ograniczeń na jednej budowie, przy zachowaniu spójności kolorystycznej. Partnerów biznesowych ucieszy fakt, że ofertowanie i zamawianie zostało znacznie uproszczone.

Czytaj więcej...

Aluprof wraz z Ewą Ewart w projekcie ekologicznym



Aluprof włącza się w promocję nowego projektu edukacyjno-ekologicznego „Klątwa Obfitości”, przygotowanego przez Ewę Ewart w ramach inicjatywy ONZ i fundacji Green World o nazwie Global Compact. Film porusza zagadnienie społecznej i międzynarodowej odpowiedzialności za ochronę środowiska.

Czytaj więcej...

3, 2, 1... wystartował projekt Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI



Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński zmieniają doświadczenia zakupowe klientów. Ruszył projekt Salonowe Rewolucje, prezentujący nowe podejście do projektowania przestrzeni ekspozycyjnej. Nowatorska inicjatywa zrewolucjonizuje branże bram, okien, drzwi i ogrodzeń.

Czytaj więcej...

Dane mówią jednoznacznie - Grupa OKNOPLAST obniżyła do minimum rotację pracowników produkcyjnych



W dniach 19-20 września w Warszawie odbyła się konferencja „Analiza i zarządzanie danymi w praktyce HR managera”. Wśród prelegentów znaleźli się Joanna Jeziorowska, dyrektor HR Grupy OKNOPLAST, oraz Sławomir Sobula, analityk HR firmy. Opowiedzieli oni o wykorzystaniu zbiorów danych oraz zmarginalizowaniu zjawiska rotacji pracowników podkrakowskiego przedsiębiorstwa do poziomu ok. 2 proc.

Czytaj więcej...

napisz: admin(at)oknobrama.pl