Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat



W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo. 

Czytaj więcej...

KRISPOL z nowym cyklem wideo porad



Zapytaj, zanim zbudujesz. Według tej prostej zasady producent kompletu stolarki przygotował serię poradników wideo skierowanych do inwestorów budujących dom.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI IRONKIDS i IRONMAN 70.3 Gdynia2019



W weekend od 9 do 11 sierpnia w Gdyni po raz kolejny odbędą się jedne z najbardziej wymagających zawodów na świecie – IRONMAN 70.3. W piątek, 9 sierpnia w sportowych zmaganiach udział wezmą najmłodsi podczas WIŚNIOWSKI IRONKIDS. Marka WIŚNIOWSKI ponownie została oficjalnym sponsorem tych triathlonowych zawodów w ramach swojego projektu „BE THE WINNER”, który od lat wspiera sportowców zawodowych jak i amatorów. Start imprezy będzie miał miejsce na Skwerze Kościuszki.

Czytaj więcej...

Grupa OKNOPLAST otrzymała w Wiedniu nagrodę za prężny rozwój biznesowy



Pod koniec czerwca w stolicy Austrii odbył się pierwszy Wiedeński Kongres Okien pod hasłem „Wizjonerstwo w stolarce okiennej”. Podczas wydarzenia jury złożone z ekspertów rynkowych doceniło producentów w trzech kategoriach. Nagroda za dynamiczny i prężny rozwój powędrowała do międzynarodowego przedsiębiorstwa z Polski – Grupy OKNOPLAST.

Czytaj więcej...

KRISHOME organizatorem festiwalu squasha



Pierwsza i największa impreza squashowa w Polsce odbyła się w minionym tygodniu w Białymstoku. Na potrzeby imprezy, na Rynku Kościuszki, powstał szklany kort, w którym uczestnicy walczyli o tytuł mistrza.

Czytaj więcej...

Roadshow z Łukaszem Piszczkiem po salonach KRISHOME



Pięć miast, setki kilometrów i zadowolonych uczestników. Tak w skrócie można podsumować intensywne tournee ambasadora marki KRISPOL po salonach stolarki KRISHOME

Czytaj więcej...

napisz: kontakt(at)vivo.pl