WIŚNIOWSKI wspiera dziecięce pasje



VI Międzynarodowy Turniej Sokolika i VI Turniej Piłkarski Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych


Firma WIŚNIOWSKI, sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej, nie zapomina także o młodych amatorach boiska. Marka postanowiła wesprzeć dzieci w realizacji ich sportowych pasji, stając się sponsorem dziecięcych turniejów piłkarskich. Kolejna szansa na spełnienie marzeń przed nimi – 9 września dzieci z domów dziecka dzięki firmie WIŚNIOWSKI powalczą o wyjazd na mecz reprezentacji Polski z Danią!

Ducha sportu warto pielęgnować od najmłodszych lat, aby dać szansę rozwijać skrzydła talentom i uczyć dzieci oraz młodzież zasad honorowej rywalizacji. Firma WIŚNIOWSKI dobrze o tym wie, dlatego dokłada swoją cegiełkę do organizacji turniejów piłkarskich przeznaczonych dla młodych amatorów sportu.

Mali piłkarze nie raz pokazali, że swoim zapałem i duchem walki mogą zawstydzić niejednego profesjonalnego sportowca. Tak było również podczas VI Międzynarodowego Turnieju Sokolika, który wsparła firma WIŚNIOWSKI. W turnieju wzięło udział 28 drużyn z 9 krajów, a mecz finałowy przyciągnął na trybuny tłum widzów. Imprezie towarzyszył wspaniały klimat, a młodzi sportowcy pokazali, ze stać ich na wiele.

Wielkimi krokami zbliża kolejna dawka sportowych emocji - 9 września w Tarnobrzegu odbędzie się VI Turniej Piłkarski Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych. Rywalizować w nim będzie blisko 20 drużyn z całego kraju, stworzonych przez dzieci z domów dziecka. Zwycięzców imprezy firma WIŚNIOWSKI nagrodzi biletami na mecz reprezentacji oraz gadżetami z autografami piłkarzy. To gratka dla każdego miłośnika piłki nożnej, więc zdecydowanie będzie o co walczyć. Organizatorem turnieju jest Centrum Opieki nad Dzieckiem w Skopaniu – jedna z placówek nagrodzonych niedawno w konkursie firmy WIŚNIOWSKI „Spełnij marzenie o bezpieczeństwie”. To kolejny dowód na wyjątkowe zaangażowanie tej placówki w rozwój i wychowanie dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej.

- Nawet największy talent może zostać zaprzepaszczony, jeśli nie będzie wspierany. Dodatkowo jeśli rywalizacji towarzyszą takie pozytywne emocje i zasady fair play, to zawsze warto włączyć się w ich organizację. Jako sponsor Reprezentacji Polski nie mogliśmy pozostać obojętni wobec dzieci, które mają swoich piłkarskich idoli i być może podążą ich śladem. Kto wie, czy dzięki takim inicjatywom w przyszłości ci zawodnicy nie zastąpią obecnych członków kadry i mamy nadzieję, po raz kolejny do ich determinację do zwycięstwa wzmocni firma WIŚNIOWSKI - skomentowała sportowe wydarzenia Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu w firmie WIŚNIOWSKI.

WIŚNIOWSKI (PRESS BOX)
www.wisniowski.pl